woensdag 16 augustus 2023

"Herhaling en oefening" Tekenlessen van : Ariane: Brouwer.

Herhaling en oefening.

Ariane: "Elk van mijn tekenlessen is nieuw en benadert het tekenen weer vanuit een andere hoek! Vaste volgorde vermijd ik. Een vast programma vind ik te star om optimale resultaten te bereiken met mijn leerlingen. Bovendien blijft de lesstof interessant en wordt de tekenles voor niemand een sleur. 

Ik neem de ruimte om in te spelen op de leerbehoeften van mijn leerlingen. Dat ligt soms per groep anders, soms per individu. Soms is het ene jaar heel goed in mensen tekenen en het andere jaar juist in perspectief. Dan leg ik andere accenten en houd ik ruimte om de pijlen goed te richten. 

Een tekenles van: Ariane : Brouwer. "Rotsen tekenen". Environment oefenen.
Tekenles,tekenlessen,utrecht tekenlessen, utrecht tekenles

Mijn leerlingen raad ik altijd aan niet te veel dingen te herhalen. Zet liever even je zinnen op iets anders. Herhaling en hetzelfde steeds opnieuw doen is leidt bijna altijd tot slordigheid en slechte oefeningen. Dan slijt je als het ware juist slechte dingen in. De opbouw zit hem, in tegenstelling tot schools en lineair leren, in het genereren van inzichten door dingen van verschillende kanten te oefenen en te benaderen."

DE-TEKENACADEMIE.
: Ariane: Brouwer.
Tekenlessen in Utrecht. Goed bereikbaar met OV. 3 minuten lopen vanaf het treinstation Breukelen, Utrecht.
De tekenlessen houden rekening met daluren. Voor auto's is er parkeergelegenheid.
Tekenles voor iedereen die van tekenen houdt en verder wil komen. 

https://detekenacademie.nl/tekenles.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef zelf een tip of reageer: