vrijdag 25 januari 2013

Tekenles zet je op scherp

Het logo van De tekenacademie

Soms zet ik mijn leerlingen op scherp met een moeilijke opdracht. Soms is het een hele strijd om te tekenen wat je voor ogen hebt. Maar gelukkig wordt er erg veel gelachen in de les. En na een jaar samen zwoegen en plezier hebben, heb ik met al mijn leerlingen een goede band gekregen. Met bijna de helft van de leerlingen van 2011 heb ik nog contact. Vaak houden zij mij op de hoogte van hun werk. Maar er zijn ook vriendschappen uit voortgekomen.




Het logo voor De tekenacademie is het symbool van twee vechtende zeeslangen gescheiden door een vlijmscherpe tekenpen! Ik heb het logo zelf ontworpen en getekend in Photoshop. Vanaf september kun je op de tekenacademie de beginselen van digitaal tekenen en schilderen onder de knie krijgen. Je leert hoe je een eigen design, schilderij of tekening in Photoshop maakt.

www.detekenacademie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef zelf een tip of reageer: