maandag 6 februari 2017

Environment tekenen

Een bibliotheek aanleggen voor eigen gebruik

Game art opleiding, tekenles, tekenlessen, environment tekenen, lichtschip, onderzeër, landschap tekenen NHTV, toelating NHTV,
Onderzeër Amsterdam Noord

Laat je inspireren door dingen die je om je heen ziet. Ik liep van de week door Amsterdam Zuidoost. En ik zag ineens van die leuke environment dingen. Kon ineens niet stoppen met fotograferen. Zo kwam ik een tijd geleden ook aan de foto van de onderzeeër. Die maakte ik in Amsterdam Noord. Ook in Rome op mijn vakantie heb ik veel inspiratie opgedaan.
Game art opleiding, tekenles, tekenlessen, environment tekenen, lichtschip, onderzeër, landschap tekenen NHTV, toelating NHTV,
Lichtschip Amsterdam Noord
Game art opleiding, tekenles, tekenlessen, environment tekenen, lichtschip, onderzeër, landschap tekenen NHTV, toelating NHTV,
Amsterdam Holendrecht niemandslandje

Tip: Leg een environment map aan met zelfgeschoten plaatjes.
Je toelating aan de NHTV is sterker als je zelf gekozen beelden gebruikt en ook ter plekke veel tekent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef zelf een tip of reageer: